شهرستان ها

بیعت نیروی هوایی به پیروزی انقلاب اسلامی شتاب بخشید

ساری- نمایندده ولی فقیه در مازندران گفت: بیعت نیروی هوایی و پیوستن به مردم سبب شد تا پیروزی انقلاب اسلامی شتاب و جهش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح سه شنبه در دیدار با کارکنان نیروی هوایی مجتمع آموزشی محمودآباد با گرامیداشت حماسه ۱۹ و ۲۲ بهمن اظهار داشت: پیوستن نیروی هوایی و بیعت با حضرت امام راحل نوعی فداکاری و خطرپذیری بود و این نیرو با اعتقاد دست به این اقدام زده است.

وی با بیان اینکه نیروی قدرتمند هوایی همیشه در خدمت ملت و تبعیت از مقام فرماندهی کل قوا است، افزود: پیام ۱۹ دی وفاداری، حفظ امانت و تعهد است و باید آن را ارج نهاد و اقدام نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ضربه‌ای به رژیم گذشته بود و انقلاب جان تازه ای گرفت.

وی ادامه داد: با بیعت نیروی هوایی با حضرت امام راحل انقلابیون جان گرفتند و این مسئله برای رژیم گذشته سخت و سنگین بود و بقایای رژیم با حرکت نیروی هوایی ناامید شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه حرکت ۱۹ بهمن سال ۵۷ نیروی هوایی پیروزی انقلاب اسلامی را جهش و شتاب بخشید، گفت: بهنگام بودن اقدام نیروی هوایی در خور توجه است و روحیه انقلابی را بین نیروها جاری و ساری کنیم.

در این مراسم درجه سرهنگ تمامی به فرمانده مجتمع آموزشی نجات خدمه محمودآباد توسط نماینده ولی فقیه در مازندران اهدا شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا