شهرستان ها

بیمارستان ۱۱۰۰ تختخوابی در مازندران احداث می شود

بابلسر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ساخت بیمارستان هزار و ۱۰۰ تختخوابی را به عنوان تحول بزرگ در حوزه سلامت و جزو برنامه های مهم بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد غلامی عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه اجلاس دو روزه مدیران و معاونان بهداشتی شبکه‌های بهداشت و درمان استان که در بابلسر برگزار شد ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه از تلاش همکاران و مدیران شهرستان‌ها قدردانی کرد و با تاکید بر افزایش کیفیت خدمات در راستای رضایتمندی مخاطبین و خدمت گیرندگان گفت: در کنترل پاندمی کرونا همه همکاران ما با تمام قوا ایستادند و آثار این تلاش شبانه روزی در پیک‌های ششم و هفتم کرونا در استان و شاخص واکسیناسیون به خوبی مشهود بود.

وی با اشاره به مشکلات دانشگاه در بحث مالی افزود: در این خصوص مشکلاتی وجود دارد که باید آن را حل کرد و البته با پیگیری و زحمات منسجمی که داشتیم بخشی از کسورات مالی را جبران کردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به تدوین برنامه استراتژیک در شبکه‌ها به عنوان یک مسئله مهم که باید مدیران شبکه‌ها به آن توجه داشته باشند اشاره کرد و ادامه داد: در ستاد برنامه استراتژیک تدوین شد و برای اولین بار به مرحله عملیاتی رسید.

غلامی به اجرای برنامه‌های منسجم جهت توانمند سازی مدیران به عنوان برنامه مهم دانشگاه یاد کرد و با بیان اینکه امروزه توجه به کیفیت خدمات مهم است و مهمترین و اولین دغدغه ه مدیران در شهرستان‌ها تأمین سلامت مردم و افزایش کیفیت آن باشد اظهار کرد: در هر شهرستان باید یک کار بزرگ که خدمات جامع و با کیفیت به مردم ارائه می‌شود و جز برنامه‌های استراتژیک مدیران باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از ساخت بیمارستان هزار و ۱۰۰ تخت خوابی به عنوان تحول بزرگ در حوزه سلامت استان یاد کرد که جزو برنامه‌های مهم این دانشگاه است.

سید حبیب کاظمی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این مراسم طی سخنانی از مدیران شبکه‌ها خواست برای ارتقای بیش از پیش رضایتمندی خدمت گیرندگان تلاش کنند و در همین راستا با مجوزهای قانونی که در اختیار دارند مشکلات مردم را در همان شهرستان حل کنند تا مردم مجبور نشوند برای پیگیری مشکلاتشان به ستاد مرکزی دانشگاه مراجعه کنند.
در ادامه این اجلاس مدیران و مسئولان شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها مطالبات حوزه فعالیت خود را مطرح کردند و در نهایت از ۳ تجربه برتر همکاران شهرستان قائمشهر، نکا و عباس آباد با اهدا لوح سپ

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا