شهرستان ها

«بیکاری» منشأ همه مشکلات در ایذه است

ایذه- امام جمعه ایذه، «بیکاری» را منشأ همه مشکلات در ایذه اعلام کرد و گفت: مسئولی که در موضوع اشتغال کوتاهی کند از دشمنان ما هم دشمن تر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید میثم موسوی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های این هفته با اشاره به اینکه رسانه باید بتواند علاوه بر بیان مطالبات مردم نیز دستاوردهای انقلاب را نیز منتشر کند، گفت: مطالبه گری باید در راستای امیدواری مردم باشد اما برخی از رسانه‌ها ضعف و کوتاهی را بیان می‌کنند و باعث ناامیدی مردم می‌شوند.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: امروز مشکل اصلی در شهرستان ایذه اشتغال است و ریشه همه مشکلات نیز بیکاری جوانان است و مسئولان باید به فکر جوانان باشند و خود را جای آن جوانان قرار دهند و مسئولان باید اولویت خود را تولید و اشتغال قرار دهند.

امام جمعه شهرستان ایذه با بیان اینکه مسئولان باید در میان مردم حضور پیدا کنند و به آنها امید دهند، گفت: منشأ همه مشکلات در ایذه «بیکاری» است و مسئولی که در موضوع اشتغال کوتاهی کند از دشمنان ما هم دشمن تر است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌هایی در شهر وجود دارند که باید دیده شوند، ادامه داد: مسئولان آستین‌های همت را بالا بزنند و از امروز باید به فکر سال آینده باشند و برای جوانان ایجاد شغل کنند و برخی از نهادها از جمله بنیاد برکت و صندوق کارآفرینی امید با ایجاد شغل و اعطای وام به جوانان در راستای اشتغال گام برداشتند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: ظرفیت‌های محیط زیست، گردشگری و منابع طبیعی روز به روز در این شهرستان از بین می‌روند و مسئولان در این موضوعات سکوت کرده‌اند که می‌طلبد مسئولان استانی نسبت به این موضوعات اقدامات لازم را انجام دهند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا