شهرستان ها

تأکید رئیس‌کل دادگستری مرکزی بر برخورد قاطع با هنجارشکنان در اراک

اراک- رئیس کل دادگستری استان مرکزی از مردم به دلیل حرمت شکنی صورت گرفته در مرکز شهر اراک عذرخواهی و بر شناسایی و برخورد قاطع با هنجارشکنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار کلیپی از رقص عده‌ای در مرکز شهر اراک اظهار داشت: تصاویری از هنجار شکنی عده‌ای در مرکز شهر اراک منتشر شد که هر انسان مؤمن و متدینی را آزرده خاطر کرد و از این جهت از عموم مردم شریف و متدین استان مرکزی عذرخواهی می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: شأن استان مرکزی که مزین به نام امام انقلاب و استان مفاخر و مشاهیر است بسیار بالا است و اینگونه نمایش‌های ساختار شکنانه با شأن و جایگاه و شخصیت دینی و انقلابی مردم استان تناسبی ندارد.

وی ادامه داد: با جدیت از تمامی ضابطین و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان مرکزی انتظار دارم افراد ساختار شکن را شناسایی کنند و افرادی که قداست و حرمت ماه مبارک رمضان و احکام شرعی و حریم‌های قانونی نظام اسلامی را زیر پا گذاشتند را جهت اقدام قانونی و قضائی قاطع در اسرع وقت به دستگاه قضائی معرفی کنند و نتایج آن به سمع مردم خواهد رسید.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا