شهرستان ها

تامین اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومانی برای انتقال آب یزد مصوب شد

یزد- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان استخدامی کشور از تصویب تامین اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومانی برای انتقال آب به یزد خبر داد و گفت: این مهم به زودی به یزد ابلاغ می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم لطیفی، ظهر دوشنبه در سفر به استان یزد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: شعارهای مورد تاکید دولت سیزدهم، عدالت، مردمی سازی و خانواده محوری بود و اتفاقات اخیر تلنگری بود برای اینکه همگان بدانند نباید از خانواده غفلت کرد.

وی با بیان اینکه یزد در خانواده محوری یک الگو است و خانواده در یزد اصالت دارد، افزود: به قول شهید مطهری، مسئله تربیت ابتدا در خانواده شکل می گیرد و در دولت نیز این موضوع قابل توجه است و گمان می کنم علت دشمنی دشمنان، نگرانی از این است که دولت با روحیه جهادی اراده کرده تا مشکلات مردم را حل کند.

لطیفی بیان کرد: هم قانون جوانی جمعیت هم مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب و هم سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش همه دلالت بر این دارد که باید مسئله خانواده را جدی بگیریم.

وی ادامه داد: هم دولت در این زمینه متولی است و هم رسانه شیعه در این زمینه مسئولیت دارد و رسانه شیعه، منبر و مسجد و وعظ و دعاست که متاسفانه از آن غفلت شده البته خوشبختانه چراغ آن هنوز در یزد روشن و پرفروغ است.

لطیفی عنوان کرد: در محضر علما بودن سبب بیمه شدن جامعه می شود و امیدواریم در دولت بتوانیم مسئولیت خطیری که بر عهده داریم را با توکل به خدا و با روحیه جهادی به سرمنزل مقصود برسانیم.

رئیس سازمان استخدامی کشور ضمن قدردانی از استاندار یزد، وی را جوان و انقلابی و پرانگیزه خواند و گفت: استاندار یزد در جلسات مختلف جهادی از مسائل استان به ویژه در حوزه آب دفاع می کنند و پیگیر کار مردم هستند.

وی با بیان اینکه خبرهای خوب برای یزدی‌ها در راه است، افزود: تامین اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومانی برای انتقال آب به یزد مصوب شده که به زودی از سوی معاون اول رئیس جمهور به استان ابلاغ می شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا