شهرستان ها

تامین امنیت مراسم«جاماندگان اربعین»اولویت پلیس شرق استان تهران

ورامین- فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از اتخاذ تمهیدات ویژه جهت تامین امنیت مراسم «جاماندگان اربعین» در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی ظهر دوشنبه در جلسه قرارگاه امام علی (ع) که با موضوع تمهیدات امنیتی و انتظامی پیاده روی بزرگ روز اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با حضور جمعی از مسئولان ادارات و سازمان‌های نظامی شهرستان‌های هفتگانه شرق استان تهران در محل سالن فجر ستاد انتظامی استان برگزار شد بیان داشت: یکی از اولویت‌های اصلی پلیس در حال حاضر خدمت به زوار اربعین حسینی (ع) است.

وی افزود: به منظور هرچه بهتر و باشکوه برگزار شدن مراسم جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی (ع) ماموران انتظامی، مأموران پلیس راه و پلیس راهور در تمامی نقاط و مسیرهای پیاده روی عزاداران حضور یافته و به یاری خداوند تا پایان این مراسم در صحنه حاضر خواهند بود.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: از عزاداران می‌خواهیم که ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به توصیه‌ها و هشدارهای انتظامی نیز توجه داشته و خانواده‌هایی که با فرزندان خردسال خود در این مراسم شرکت کردند هم مراقبت لازم را از فرزندان خود به عمل آورند.

عزیزی در ادامه با بیان برخی از چالش‌های زیر ساختی برای خدمت رسانی مطلوب‌تر به شهروندان از سازمان‌های خدماتی و امدادی خواست در روز مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) نسبت به انجام وظایف و خدمات خود اقدام نمایند.

وی همچنین با بیان اینکه کاربران سامانه پلیس ۱۱۰ آماده خدمت رسانی به امداد خواهی شهروندان هستند به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به مأموران پلیس اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

عزیزی در خاتمه با تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری مطلوب سازمان‌ها و دستگاه‌ها در خدمت رسانی مطلوب به شهروندان خاطر نشان کرد: پلیس با تمام وجود پای کار تأمین امنیت و آرامش مردم است و لحظه کوتاه نخواهد آمد

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا