شهرستان ها

تامین نقدینگی 400 میلیارد تومانی برای احداث آزادراه شیراز-اصفهان

مدیرعامل شرکت عمران صدرا خبر داد؛

مدیرعامل شرکت عمران صدرا گفت: با تلاش و پیگیری همکاران شرکت عمران صدرا بالغ بر 400 میلیارد تومان در قالب تهاتر برای پروژه آزادراه شیراز- اصفهان تامین نقدینگی شد.


به گزارش ایلنا، مهدی پوربهی افزود: تامین مسکن یکی از اولویّت‌های شرکت عمران صدرا است و در این بخش با تمام توان تلاش مضاعفی داریم.

وی ادامه داد: اکنون به جمعیت بیش از 200 هزار نفری ساکن در شهر صدرا در قالب اجرای پروژه‌های روبنایی و زیربنایی خدمت ارائه می‌کنیم و طی سه سال آینده نیز میزبان حدود 200 هزار نفر جمعیت جدید در شهر صدرا هستیم که اراضی مورد نیاز جهت احداث تاسیسات روبنایی و زیربنایی پیش‌بینی شده است و پیگیری لازم جهت اجرای آن از دستگاه‌های خدمات‌رسان در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت عمران‌صدرا یادآور شد: یکی از نیازها و مطالبات اصلی مردم نیز احداث آرامستان است که شرکت عمران صدرا در جهت ایجاد تعلق خاطر و شکل‌گیری هویت شهروندی و همچنین توسعه فرهنگی اجتماعی برای احداث آرامستان آمادگی کامل دارد.

وی اظهار کرد: با تدبیر امام جمعه صدرا مدیریت یکپارچه‌ای در شهر صدرا شکل گرفته و دستگاه‌های مختلف از جمله اداره اوقاف و امور خیریه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرداری، نظام مهندسی و سایر ادارات وحدت و هم‌افزایی داشته و عزم خود را جزم کرده‌اند تا انتظارات و مطالبات مردم در بخش مسکن و خدمات عمومی و ایجاد زیرساخت های شهری محقق شود.

مدیرعامل شرکت عمران صدرا ضمن تقدیر از تلاش‌های همکاران خود برای احداث آزادراه شیراز- اصفهان اظهار کرد: صادقانه و شفاف عرض می‌کنم در برخی موارد ما بار استان را هم داریم به دوش می کشیم به گونه‌ای که با تلاش و پیگیری همکاران شرکت عمران صدرا بالغ بر 400 میلیارد تومان در قالب تهاتر برای پروژه آزادراه تامین نقدینگی شد و افتخار می‌کنیم که شرکت عمران توانست این اقدام ارزشمند را انجام دهد.

پوربهی با بیان اینکه تلاش داریم با ایجاد دسترسی مردم عزیز شهرمان به آزادراه اصفهان- شیراز از نظر حمل و نقل عمومی خدمات شایانی به شهر برسانیم، اعلام کرد: شرکت عمران صدرا در صورت آزادسازی و تملک مسیر 4 هزار و 500 متری در محور قره‌پیری که در تعهد شهرداری شیراز می‌باشد، آمادگی احداث این مسیر را دارد و در بودجه نیز پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.

در ادامه این جلسه نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی که از پروژه‌های عمرانی موقوفه‌های درحال احداث استان فارس نیز بازدید کرد این مژده را به شهروندان داد که بزرگترین مرکز آموزشی و نگهداری از ایتام در خاورمیانه تا سال ۱۴۰۴ از محل موقوفه زالی در شهر جدید صدرا تکمیل شود. این یتیم خانه بزرگ با هدف ایجاد مرکز آموزش و پرورش برای ایتام پایه تحصیلی اول ابتدایی تا نهم متوسطه تاسیس خواهد شد که تلاش می‌شود مجوز نگهداری و آموزش ایتام تا پایان مقطع دیپلم در این مرکز صادر شود.

در این جلسه ابراهیم عزیزی نیز به لزوم تسریع در توجه به نیاز و مطالبه مردم درخصوص احداث آرامستان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام سید عباس موسوی، امام جمعه صدرا نیز خواستار تخصیص بخشی از درآمدهای اوقاف و امور خیریه به امور فرهنگی و اجتماعی شهر صدرا شد.

در بخش دیگری از این جلسه محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس نیز با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر راه و شهرسازی از دستور وزیر برای تخصیص 300 میلیارد تومان دیگر از بودجه و درآمد شرکت عمران صدرا برای به پایان رساندن پروژه ملی آزادراه شیراز- اصفهان خبر داد و طی تماسی تلفنی با اسدی، شهردار شیراز خواستار تسریع در تملک و آزادسازی مسیر انتهایی محور قره‌پیری تا تقاطع شهرک آرین به طول 4هزار و 500 متر شد.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا