شهرستان ها

تاکید رییس جمهور بر اتمام پروژه ها در راستای حفظ سرمایه های ملی

قم- رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: رییس جمهور بر اولویت قرار دادن اتمام پروژه های نیمه تمام در راستای حفظ سرمایه های ملی تاکید دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی شامگاه جمعه در نشست تبیینی نمایشگاه روایت پیشرفت که در محل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم برگزار شد گفت: امروز شعار ایران اسلامی موجب شد تا در منطقه کوچک غزه، مقاومت شکل بگیرد و رزمندگان مقاومت در برابر همه ابرقدرت های جهان ایستادگی کنند.

رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: این روزها شاهد حضور دولتمردان انقلابی در نمایشگاه روایت پیشرفت در استان قم هستیم و وزیر نفت نیز کار خود را از رده های مختلف صنعت نفت آغاز کرده به مقام وزارت رسیده است.

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی ابراز داشت: اگر دل ها خدایی باشد کارها مخلصانه پیش می رود و امروز شاهد هستیم که دولت گام های بزرگی برداشته که باید ده سال زمان برای حل و فصل آن صرف کرد.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیات دولت فرمودند ما از همه دولت‌ها حمایت می کنیم و از دولت سیزدهم تمجید هم می کنم.

وی عنوان داشت: بسیاری از پروژه ها در دولت های مختلف آغاز شده و به سرانجام نرسید که این روند موجب شد هزاران پروژه نیمه تمام بر زمین باقی بماند که مقتضای تدبیر آن است که پروژه های نیمه تمام تکمیل شود.

رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت ادامه داد: رییس جمهور تاکید کردند مهم نیست که پروژه ها به نام چه کسانی باشد و در چه دوره ای شروع شده، بلکه پایان یافتن آن مهم است و نباید اجازه داد سرمایه های کشور اینگونه معطل بماند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا