شهرستان ها

تاکید علمای اهل سنت خراسان شمالی به حضور مردم در پای صندوق‌ رای

بجنورد_ علمای اهل سنت خراسان شمالی با توجه به نگاه ویژه دشمنان به نحوه مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری بر حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رای تاکید کردند.

خبرگزاری مهر_ گروه استان‌ها؛ شرایط خاص حاکم بر کشور پس از شهادت رئیس جمهور مردمی و انقلابی ایران اسلامی و توجه ویژه دنیا به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همگان را نسبت ادای تکلیف در تشویق و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری حساس کرده است.

در این بین علمای اهل سنت خراسان شمالی به مانند همیشه بر حضور حداکثری مردم تاکید کردند.

امروز میهن اسلامی ایران به عنوان یک کشور تاثیر‏گذار در ابعاد بین‌المللی شناخته شده است و در تمامی زمینه‌ها حرف برای گفتن دارد؛ ‬این‌ها را امام جماعت اهل سنت مسجدالنبی بجنورد می‌گوید.

عبدالغفورآخوند سرفراز بیان کرد: رسانه‌های بیگانه و بدخواهان نظام اسلامی ایران با منفی بافی، دروغ‌پردازی و ایجاد فضای متشنج، حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را کم رنگ جلوه داده و با مشکل مواجه سازند، اما حضور حداکثری ملت ایران در پای صندوق‌های رأی، پاسخی کوبنده به تبلیغات سو آنان خواهد بود.

وی در ادامه افزود: با حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌کنیم که ما به آرمان‌های جمهوری اسلامی کاملاً وفادار هستیم و به دنبال منویات امام راحل و مقام معظم رهبری هستیم و آنها را محقق خواهیم ساخت.

امام جماعت اهل سنت مسجدالنبی بجنورد گفت: امروز دشمنان در حال میزان حضور ملت در انتخابات هستند و برای همین شرکت در انتخابات از اوجب واجبات است.

آخوند سرافراز بیان کرد: ان‌شالله در روز هشتم تیرماه حضوری گسترده در انتخابات ریاست جمهوری داشته و شخصیتی همچون حضرت آیت الله رئیسی را برای پیشرفت کشورمان انتخاب خواهیم کرد و باید مطیع الله تعالی و رسول خدا و اولی الامر یعنی رهبر فرزانه انقلاب باشیم.

دغدغه علمای اهل سنت برای حضور باشکوه مردم در انتخابات را در میان سخنان مدیر مدرسه علمیه عرفانیه اهل سنت روستای دشتک علیا و فاطمه الزهرا (س) خراسان شمالی هم به صورت آشکار می‌توان دید.

تاکید <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b9%d9%84%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%87%d9%84-%d8%b3%d9%86%d8%aa'>علمای اهل سنت</a> خراسان شمالی به حضور مردم در پای صندوق‌ رای

حاج عبدالله آخوند امانی بر اهمیت بسزای انتخابات پیش رو برای دوستان و دشمنان ملت ایران تاکید کرد و گفت: دوستان ملت ایران خواهان مشارکت حداکثری مردم در صحنه دفاع از نظام و رهبری و دشمنان ملت نیز در صدد تضعیف انگیزه مشارکت مردم با هدف زیر سوال بردن نظام اسلامی هستند.

برای ثبت در تاریخ

وی در ادامه افزود: در این شرایط حساس، حضور در پای صندوق‌های رأی، استقلال و عزت کشورمان را حفظ می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه عرفانیه اهل سنت روستای دشتک علیا و فاطمه الزهرا (س) خراسان شمالی بیان کرد: امیدواریم مردم عزیز میهن اسلامی همان طور که در انتخابات گذشته حضوری ماندگار از خود در تاریخ ثبت کرده‌اند این بار هم با حضوری تاریخی در صحنه در راستای خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات ریاست جمهوری نقش‌آفرینی کنند.

آخوند امانی بیان کرد: توصیه بنده به هر فرد مسلمان اعم از شیعه و سنی این است که وظیفه ملی و اسلامی خود را که همان مشارکت گسترده در انتخابات ۸ تیرماه جاری است به نحو احسن انجام دهند.

این‌ها تنها گوشه‌ای از دغدغه‌های به‌جای علمای اهل سنت خراسان شمالی جهت حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی است و در زمان باقی مانده نیز تاکید همه نخبگان بر تشویق مردم جهت ثبت حماسه‌ای دیگر خواه بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا