شهرستان ها

تبلیغات ضدفرهنگی در جامعه از جمله اقدامات جریان بهائیت است

کرج- امام جمعه کرج گفت: امروز شاهد آن هستیم که تبلیغات ضدفرهنگی در جامعه ریشه در جریان بهائیت دارد که با حمایت جبهه استکبار رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقامه شد، اظهار کرد: عید غدیر خم افضل اعیاد اسلامی محسوب می‌شود، چراکه با بررسی این واقعه بزرگ و نقشی که در زندگی مسلمانان و بشر دارد نشان می‌دهد که موضوع فراتر از ولایت و امامت جامعه اسلامی است.

وی بیان کرد: خداوند تبارک و تعالی در این روز برای سعادت دنیوی و اخروی بشریت پیام غدیر را از طریق رسول خدا (ص) ابلاغ کرد.

امام جمعه کرج تصریح کرد: در مسئله غدیر سرنوشت انسان‌ها، ولایت و رهبری امت و حکومت مطرح است و مشخص می‌شود که چه کسی شایستگی حکمرانی بر مسلمانان را دارد.

غدیر فقط در مکتب شیعه خلاصه نمی‌شود

وی خاطرنشان کرد: غدیر فقط در مکتب شیعه خلاصه نمی‌شود بلکه بنا به تاکید و فرمایش رسول اکرم (ص)، اساس موضوع اهمیت حاکمیت و حکومت بر مسلمین نه فقط برای امیرالمومنین (ع) بلکه برای تمام ائمه اطهار (ع) است

آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به موقعیت جبهه مقاومت و ضعف و ناتوانی صهیونیست‌ها در منطقه گفت: امروز جبهه مقاومت با دستیابی به سلاح‌های پیشرفته دست برتر در مقابل دشمن صهیونیستی را دارد.

وی با اشاره به تحرکات صهیونیست‌ها در جنین اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با این اقدام خواست پیش دستی کند و کنترل منطقه را به دست بگیرد اما صهیونیست‌ها فهمیدند که کار از کار گذشته و عقب نشستند.

نماینده ولی فقیه در البرز بیان کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند هیچ نقطه‌ای از فلسطین برای صهیونیست‌ها امن نیست و امروز محور مقاومت مجهز به موشک فتاح است و اگر اشتباه کند مرگ و محو خود را نزدیک کرده است.

وی تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که تبلیغات ضدفرهنگی در جامعه ریشه در جریان بهائیت داردکه با حمایت جبهه استکبار رخ می‌دهد.

آیت‌الله حسینی‌همدانی خاطرنشان کرد: در دوره‌های مختلف از کشف حجاب برای مقابله با دین استفاده کردند، چراکه فرهنگ دینی ساختار اصلی جامعه اسلامی را تشکیل می‌دهد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا