شهرستان ها

تبلیغ دین توأم با خدمات اجتماعی باشد

مشهد- نماینده ولی فقیه در هندوستان به راهکارهای اثربخشی تبلیغ دین اشاره کرد و گفت: تبلیغ دین باید همراه با خدمات اجتماعی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی مهدوی پور شامگاه دوشنبه در نشست «نیکوکاری از اندیشه پردازی تا کارسازی» که در بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد به تبیین موضوع نقش پروژه‌های خیریه در ترویج مذاهب اهل بیت (ع)، پرداخت.

نماینده ولی فقیه در هندوستان با بیان اینکه نیکوکاری باید تبدیل به فرهنگ شود، گفت: نیکوکاری و احساس مسؤولیت نسبت به درد و رنج دیگران نشانه مسلمانی است.

وی به راهکارهای اثربخشی تبلیغ دین اشاره و اظهار کرد: تبلیغ دین باید همراه با خدمات اجتماعی باشد، اگر تبلیغ دین بدون خدمات اجتماعی ارائه شود تأثیر اندک است.

مهدوی‌پور ادامه داد: آستان قدس رضوی باید خدمات خیریه خود را در خارج از ایران توسعه دهد و تمام شیعیان باید از آثار این آستان مقدس و شعاع تأثیرگذاری در اقصی نقاط کشور بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در هندوستان تصریح کرد: حضور مذاهب مختلف در در هندوستان در عرصه اقتصاد و خدمات بسیار گسترده است و کارهای خیر و رسیدگی به محرومان بسیار قابل توجه است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا