شهرستان ها

تبیین منظومه فکری رهبر انقلاب مهم‌ترین نیاز امروز جبهه انقلاب است

داراب- امام جمعه داراب گفت: منظومه فکری و اندیشه‌های رهبر انقلاب همان منظومه فکری انقلاب اسلامی است که از مهم‌ترین نیازهای امروز جبهه انقلاب اسلامی به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا خسروی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان داراب با اشاره به سالگرد رحلت امام خمینی (ره) گفت: امتداد نقشه راه پرافتخار امام (ره) بدون جهادتبیین درباره عظمت، شخصیت، مدیریت، اعلمیت امام حاضر ممکن نیست.

وی افزود: اهمیت انقلاب اسلامی و علّت پیدایش زلزله‌ای که این انقلاب با سرنگونی یک حکومت به پا کرد وجود منظومه فکری نوین معمار کبیر انقلاب بود که به جهانیان عرضه کرد.

خطیب جمعه داراب با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات مهم اولویت دار همه ما شناخت عمیق مبانی نظری انقلاب و امام است، یادآور شد: کسانی که با احساسات وارد این میدان شدند، بدون تکیه‌گاه نظریِ مستحکم؛ با یک تندباد سرنگون شدند، راه‌شان عوض شد.

حجت الاسلام خسروی عنوان کرد: کسانی در مسیر و حرکت امام می‌توانند محکم بایستند که شناخت عمیقی از مبانی نظری انقلاب داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه منظومه فکری رهبر معظم انقلاب آئینه تمام‌نمای منظومه فکری انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: با مروری بر آرای رهبر معظم انقلاب جامعیت و همه‌جانبه‌نگری ایشان در تحلیل این انقلاب به خوبی مشهود است.

امام جمعه داراب با اذعان‌بر اینکه مقام معظم رهبری که خود در تمام مراحل تکوین، رشد و پیروزی انقلاب اسلامی حضور فعال، مستمر و مؤثر داشته‌اند، تصریح کرد: منظومه فکری ایشان، همان منظومه فکری انقلاب اسلامی است و از همین جهت آشنایی با منظومه فکری و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب، از مهم‌ترین نیازهای امروز جبهه انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: منظور از منظومه فکری، فهم کلان و جامع از اسلام است که علاوه بر انسجام علمی و نظری، دارای امتداد عملی و عینی از ساحت فردی تا سطح جامعه و زندگی اجتماعی انسان‌ها است و می‌تواند در قواره یک مکتب پاسخ‌گوی نیازهای جوامع بشری باشد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا