شهرستان ها

تجلیل از ۱۰ کسبه نمونه گراش

گراش – طی مراسمی از ۱۰ نفر کسبه نمونه شهرستان گراش با حضور مسئولین تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست فرمانداری گراش ظهر دوشنبه در مراسم تقدیر از ۱۰ نفر کسبه نمونه گراش با قدردانی از خدمات و تلاش‌های جامعه اصناف در دوران تحریم‌های اقتصادی و شیوع کرونا، گفت: اصناف و بازاریان نقش مهمی در خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان برای ضربه زدن به اقتصاد کشور دارند.

محمود طاهرزاده با بیان اینکه اصناف شهرستان در همه ابعاد و برهه‌ها پای کار بوده و هستند، افزود: نقش اصناف در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقشی بی بدیل و اثرگذار بوده، در جنگ اقتصادی دشمن هم با همراهی و همفکری اصناف در تأمین مایحتاج اساسی مردم نیز پیروز خواهیم شد و از این پیچ سخت عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح عادلانه سازی پرداخت یارانه‌ها نیازمند همراهی مردم و اصناف و بازاریان با دولت است، خاطر نشان ساخت: همه نظام برای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پای کار آمده و اصناف نیز برای اجرای این طرح بزرگ اقتصادی مسئولیت اغنا سازی جامعه را دارد.

فرماندار گراش، جراحی بزرگ اقتصادی را از سوی دولت سیزدهم اقدام مثبت و ارزشمند دانست و گفت: حرکت امروز کشور به ویژه در حوزه اقتصادی رو به جلو است.

طاهر زاده با بیان اینکه اصناف گراش ظرفیت خوبی برای حفظ اشتغال و توزیع کالا و خدمات دارند، تصریح کرد: اصناف شریان و نبض اقتصاد جامعه هستند که در تحولات این حوزه نقش اساسی را ایفا می‌کنند.

در ادامه این آئین امام جمعه گراش نیز با اشاره به نقش آفرینی اصناف در عرصه‌های مختلف، گفت: کسبه و بازاریان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مقابله با تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی استکبار و کنترل بیماری کرونا همواره نقش آفرین بودند.

حجت الاسلام سید محمد باقر بخشایش پور افزود: اصناف رکن و سنگ بنا حوزه اقتصادی کشور هستند که سابقه ریشه دار و طولانی در یاری دادن به انقلاب چه قبل و چه بعد از پیروزی آن دارند.

وی ابراز کرد: اصناف و اتحادیه‌ها در قیمت‌گذاری کالاها منصفانه عمل و از بروز هر گونه تخلفات جلوگیری کنند.

اعضای اتاق اصناف در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد به برخی از مشکلات خود اشاره و خواستار رفع آن شدند در این آئین از ده تن از کسبه نمونه شهرستان گراش با اهدا لوح یادبود تجلیل شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا