شهرستان ها

تجلیل از ۳۶ صاحب اثر جشنواره فیلم کوتاه لیمو شیرین

بیرجند_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۱۰۴ فیلم کوتاه با موضوع نماز برای شرکت در اولین جشنواره لیمو شیرین ارسال شد که از ۳۶ اثر دانش آموزان استان تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرخنده ظهر پنجشنبه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره فیلم موبایلی لیمو شیرین اظهار کرد: این جشنواره در دهه فجر سال جاری با موضوع نماز ویژه دانش‌آموزان با همکاری آموزش و پرورش، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی، مؤسسه فرهنگی و هنری افق هزاره و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج در همه مقاطع تحصیلی مدارس خراسان جنوبی برگزار شد.

وی با اشاره به ارسال ۱۰۴ فیلم کوتاه توسط دانش‌آموزان به اولین جشنواره فیلم موبایلی لیمو شیرین استان افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تعمیق و گسترش اهمیت نماز اول وقت در مدارس، گردشگری، طبیعت، نماز جمعه و جماعت، و ابعاد معنوی نماز در زندگی و خانواده، کسب و کار، نماز در شرایط سخت، حضور دانش‌آموزان با خانواده‌های خود در مساجد و اهمیت نماز در مدرسه است.

فرخنده تصریح کرد: امروز از ۳۶ دانش‌آموز صاحبان آثار برگزیده این جشنواره تجلیل می‌شود و در سال‌های دیگر این جشنواره در قالب‌های دیگر فیلم کوتاه نیز برگزار خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا