شهرستان ها

تجلیل از ۶ نفر از جانبازان بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری استان همدان

درجشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۶ نفر از جانبازان بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری استان همدان و تجلیل شد.


به گزارش ایلنا از همدان، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان همدان در این مراسم ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام ( ره ) و با زحمات و جانفشانی‌های مردم فهیم؛ ولایت مدار و ایثارگری های رزمندگان؛ آزادگان و جانبازان عزیز به ثمر نشسته است.

روح اله افشار اظهار داشت: خدمت به بازنشستگان فرهیخته افتخار بزرگی است که همه مسئولان می‌بایست بکوشند تا از مشکلات ؛ دغدغه آنان کاسته شود و به خواسته های بحق آنان جامعه عمل بپوشانند.

افشار گفت: با توجه به مشکلات بازنشستگان در حوزه های معیشتی؛ درمانی و رفاهی از نمایندگان مجلس در استان به خصوص از حاجی بابایی که در جلسه شرف حضور دارند تقاضا داریم همانند همیشه از منافع بازنشستگان دفاع و نگاه ویژه ای به این قشر فرهیخته داشته باشند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان همدان گفت: از زمان حضور ترکی بر مسند مدیر عاملی صندوق بازنشستگی کشوری؛ مشکلاتی که بازنشستگان عزیز از آن گلایه‌مند بودن مرتفع و اقدامات خوبی در جهت آرامش خاطر بازنشستگان ایجاد نموده است.

حداقل حقوق برای بازنشستگان در سال آینده باید 8 میلیون تومان باشد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نیز در این مراسم با بیان اینکه ثمره اقدامات خوب دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف نباید با منفی نگری همراه باشد گفت: با نگرش مثبت به اقدامات انجام شده کمک حال دولت برای توسعه باشیم.

حمیدرضا حاجی بابایی اظهار داشت: دولت سیزدهم در سطح کشور و استان همدان اقدامات خوبی انجام داده و در مقابل باید از هرگونه نگرش منفی خودداری شود تا دولت در فضای آرام برای پیشرفت و گشایش مشکلات پیش رو تلاش کند.

وی اظهار داشت: حداقل حقوق برای بازنشستگان برای سال آینده باتوجه به تورم موجود باید 8 میلیون تومان باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: بازنشستگان برای درمان نباید مشکل داشته باشند و مابه جد دنبال این امر هستیم.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا