شهرستان ها

تجهیز پاسگاه‌های محیط‌بانی استان بوشهر

بوشهر- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: تجهیز پاسگاه‌های محیط‌بانی استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحمن مرادزاده ظهر چهارشنبه در بازدید از پاسگاه محیط بانی حله اظهار داشت: پاسگاه‌های محیط بانی مراکز دیده بانی، برنامه ریزی و اجرای تمهیدات حفاظتی مناطق محسوب می‌شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: همواره در راستای تجهیز و به روز رسانی امکانات و رفع نیازمندی‌های محیط بانان و پاسگاه‌های محیط بانی تلاش ویژه‌ای را داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: محیط بان فردی است که مسئولیت حفاظت از محیط زیست و قوانین مربوط به شکار و صید حیات وحش را برعهده دارد، لذا محیط بانان وظیفه سنگین و پرمخاطره‌ای را به دوش می کشند که هرکسی قادر به انجام آن نیست.

مرادزاده با اشاره به فصل تابستان و تشنگی حیات وحش از دوستداران محیط زیست که به صورت داوطلبانه اقدام به حمایت از حیات وحش و انفال الهی می‌نماید تشکر کرد.

وی گفت: هر نوع حضور در مناطق حفاظت شده و تحت مدیریت در هر فصل باید همراه با اخذ مجوز و هماهنگی ادارات شهرستان و پاسگاه‌های محیط بانی باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اظهار داشت: همیاران محیط بان در برخی از مناطق بدون چشمداشت مادی مهارت‌های لازم را فراگرفته و به عنوان یک وظیفه همگانی پا به پای محیط بانان برای حفاظت از محیط زیست تلاش می‌کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا