شهرستان ها

تجهیز ۵۷۵ پایگاه مقاومت بسیج محلات استان البرز با اقلام ورزشی

کرج- مسئول بسیج مساجد سپاه البرز از تجهیز ۵۷۵ پایگاه مقاومت بسیج محلات این استان با اقلام ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، داود پاشایی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص توجه بیشتر به نوجوانان و جوانان و سیاست‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از سیاست‌های سپاه پاسداران در مقابله با سیاست‌ها و هجمه‌های دشمنان برای به انزوا کشاندن نوجوانان و جوانان این است که نوجوانان و جوانان را از فردگرایی به جمع گرایی دعوت کند.

وی افزود: در اجرای طرح محلات مردم سالاری اسلامی با تهیه اقلام و ورزشی سعی شده است نوجوانان و جوانان ما در محلات با محوریت بسیج مساجد در فعالیت‌های جمعی و گروهی شرکت کنند به ویژه در حوزه‌های ورزشی و تفریحات سالم و فعالیت‌های تابستانی که در مساجد اجرا می‌شود.

پاشایی گفت: برای تهیه این اقلام که شامل میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، انواع توپ و تور، تاتمی، ایرهاکی، تفنگ بادی، کامپیوتر، تلویزیون، کولرگازی، صفحه نمایش گر، ویدئو پروژکتور، میز و صندلی اداری، دستگاه بازی رایانه‌ای اعتباری به میزان ۲۳۰ میلیارد ریال صرف شده است.

وی اضافه کرد: از این میزان به ارزش ۲۵ میلیارد ریال نیز به پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه امام هادی (ع) در محلات مهرشهر و کمالشهر اختصاص پیدا کرده است تا فرهنگ و سلامت نوجوانان و جوانان محلات این مناطق ارتقا یابد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا