شهرستان ها

تحقق ۱۲۶ درصدی بودجه شهرداری منطقه ۶ از ابتدای سال‌جاری

شهردار منطقه ۶ تبریز از تحقق ۱۲۶ درصدی بودجه منطقه از ابتدای سال‌جاری تا به امروز خبر داد.

شهردار منطقه ۶ تبریز خبر داد؛


به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، احمد انیسه در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: بودجه منطقه ۶ در سال گذشته ۱۴۰ میلیارد تومان بود که این رقم در سال جاری به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اعتبار ۸۱ میلیاردی بودجه عمرانی منطقه افزود: از آغاز سال جاری تا به امروز ۸۴ میلیارد تومان در حوزه عمرانی هزینه شده و طبق برنامه ریزی تا پایان سال این عدد به ۱۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

انیسه با بیان اینکه شهرداری منطقه ۶ در سه ماهه نخست سال در بین مناطق دهگانه شهرداری تبریز از حیث تحقق بودجه مقام نخست را کسب کرده است، گفت:  برای سال آینده برنامه های عمرانی متنوعی تدوین شده؛ به طوری که کل بودجه منطقه ۶ در سال آینده ۶۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه پتانسیل های بالقوه خوبی برای درآمدزایی در منطقه ۶ وجود دارد، اظهار کرد: بایستی صنایع به تدریج از محدوده منطقه خارج شود که در این راستا از پروژه هایی که توان تحول وضعیت اقتصادی و اجتماعی برای غرب تبریز را دارد، حمایت می‌کنیم.

مسیرگشایی ۱۰۰ هزار متری شهرداری منطقه ۶ تبریز در سال جاری

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: مسیرگشایی ۳۵ متری و ۲۴ متری صنعتگران با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

احمد انیسه در ادامه اظهار کرد: در راستای مولدسازی ظرفیت‌های منطقه ۶ اقدام به تملک اراضی متعلق به سازمان اوقاف و امور خیریه استان کرده و دو پروژه مسیرگشایی ۳۵ متری و ۲۴ متری صنعتگران را اجرا کردیم.

وی افزود: در سال جاری ۱۰۰ هزار متر مسیرگشایی در مسیر صنعتگران انجام دادیم که سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انیسه خاطرنشان کرد: با تکمیل این دو پروژه در سال آینده، شاهد رونق اقتصادی این منطقه و افزایش صدور پروانه و به تبع آن افزایش درآمد منطقه خواهیم بود.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا