شهرستان ها

تحقق ۲۵ درصدی اشتغال تعهد شده در شبستر

شبستر- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر از تحقق ۲۵ درصدی تعهد اشتغال شهرستان در سال‌جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم ایمانالی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: ایجاد ۲۳۸۲ فرصت شغلی در شهرستان برای امسال هدف‌گذاری شده است که تا کنون بیش از ۶۰۰ مورد شغل در شهرستان ایجاد شده است.

وی به نحوه عملکرد سازمان‌ها و ادارات مختلف مبنی بر تحقق تعهداتشان در زمینه اشتغالزایی در شهرستان اشاره کرد و افزود: برخی ادارات از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان موفق به تحقق صد درصد تعهدات خود شده‌اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر همچنین به تحقق میزان اشتغالزایی در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات اشاره کرد و گفت: در بخش صنعت و معدن ۱۲ درصد، کشاورزی ۳۱ درصد و صنایع دستی ۲۲ درصد تعهدات اشتغالزایی تحقق یافته است.

دبیر کارگروه بازار کار (اشتغال) شبستر افزود: دستگاه‌های اجرای باید در زمان تعریف طرح‌های مختلف صنعتی خود به موضوع زمینه‌های اشتغال توجه داشته و آمار مربوطه را در سامانه رصد ثبت نمایند.

ایمانالی در ادامه به موضوع راستی‌آزمایی اشتغال‌های ایجاد شده در شهرستان نیز اشاره کرد و بیان داشت: به منظور اجرای طرح راستی‌آزمایی اشتغال‌های ثبت شده در سامانه رصد را با شماره ملی و موبایل استخراج و در اختیار گروه کنترل قرار داده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بحث راستی‌آزمایی اشتغال‌های ایجاد شده می‌توان از طریق میزان افراد بیمه شده جدید در سازمان تأمین اجتماعی اقدام کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا