شهرستان ها

تخصیص زمین به بیش از ۲۰ هزار نفر از متقاضیان مسکن ملی در کردستان

سنندج – مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: تاکنون به بیش از ۲۰ هزار و ۵۱۹ نفر از متقاضیان تأیید شده در قالب گروهی زمین واگذار شده و کار تأمین و تخصیص زمین به دیگر متقاضیان در حال انجام است.

جهانگیر الیاسی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه روزی در سه ماهه گذشته و تخصیص و واگذاری زمین به بیش از ۲۰ هزار نفر از متقاضیان، استان کردستان در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در مبحث واگذاری زمین برای ساخت به رتبه ۶ ارتقا یافت.

وی افزود: با وجود مشکلات و تنگناهای بی شمار در راستای تأمین زمین در استان، با حمایت‌های مستمر مدیریت کلان استان و همت و تلاش شبانه روزی کارکنان این اداره کل، خوشبختانه گام‌های مؤثری برداشته شده و استان کردستان در حالی که در اردیبهشت‌ماه امسال یکی از استان‌های آخر در اجرای نهضت ملی مسکن بود در یک بازه زمانی سه ماهه با ۲۵ پله صعود به رتبه ۶ ارتقا یافته و هم اکنون جزو استان‌های پیشرو در اجرای این طرح است.

الیاسی خاطر نشان کرد: شناسایی و احصای اراضی که قابلیت الحاق به محدوده را داشته و اخذ مصوبه شورای مسکن برای این اراضی، شناسایی اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی و دریافت اسناد آنها، حل مشکل اراضی ملی در سطح شهرها که معارض داشتند و تعیین تکلیف قطعی این اراضی از جمله اقداماتی بوده که برای تأمین زمین انجام شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به آمار بالای متقاضیان و هم چنین آمار بالای تأیید شدگان نهایی در استان از حل مشکل تأمین زمین در بیشتر شهرهای استان خبر داد و گفت: تاکنون به بیش از ۲۰ هزار و ۵۱۹ نفر از متقاضیان تأیید شده در قالب گروهی زمین واگذار شده و کار تأمین و تخصیص زمین به دیگر متقاضیان نیز در حال انجام است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا