شهرستان ها

تخفیف مجازات ماموستا خضرنژاد به جزای حبس در دادگاه انقلاب ارومیه

ارومیه- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از تخفیف مجازات اعدام ماموستاخضرنژاد به مجازات حبس در دادگاه انقلاب ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز سه شنبه در این خصوص اظهار کرد: ماموستا خضرنژاد در یک فرآیند قانونی در دادگاه انقلاب ارومیه در حضور وکلای خود به اتهام افساد فی الارض محاکمه و به اعدام محکوم شد و رأی ایشان در دیوان عالی کشور تأیید و قطعی شده است.

وی اضافه کرد: متعاقباً با ابراز ندامت و پشیمانی محکوم علیه از اقدامات مجرمانه و توبه وی و پیگیری‌های صورت گرفته از طرف نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و تعدادی از علمای اهل سنت آذربایجان غربی و کردستان، به ویژه روحانی انقلابی حاج ملاقادر قادری امام جمعه پاوه و نمایندگان موضوع به مناسبت عید سعید فطر به همراه تعداد دیگری از محکومان در کمیسیون عفو با نظر مثبت بررسی و در نهایت با یک درجه تخفیف، مجازات اعدام وی تبدیل به حبس شد.

عتباتی ادامه داد: برخلاف فضاسازی‌های رسانه‌ای شبکه‌های معاند و ضدانقلاب حکم اعدام این شخص با نگاه پدرانه و رأفت اسلامی تخفیف داده شده و این امر به مناسبت عید سعید فطر مورد عنایت و موافقت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گرفته بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا