شهرستان ها

تخفیف ۲۵ تا ۳۰ درصدی هتل‌داران به میهمانان نوروزی

فرماندار سرعین خبر داد؛

اردبیل- فرماندار شهرستان سرعین گفت: جامعه هتل‌داران و مراکز اقامتی سرعین به میهمانان نوروزی ۲۵ تا ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، باقر باقرزاده عصر چهارشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر در سرعین اظهار کرد: ۱۹۵ مرکز اقامتی اعم از هتل، هتل آپارتمان و میهمان‌پذیرها آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند که در هتل‌های ۴ ستاره تخفیف ارائه شده ۲۰ تا ۲۵ درصد و پایین‌تر از آن ۳۰ درصد اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: صاحبان این مراکز اقامتی با تزریق هر ۳ دز واکسن با سلامت کامل آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند که انتظار می‌رود گردشگران و مسافران نیز در این ایام با تزریق ۲ دز در سرعین از ایام تعطیلات نوروزی بهترین بهره را ببرند.

فرماندار شهرستان سرعین گفت: تلاش ما بر این است تا خدمات کیفی را به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه کنیم که تمام پروتکل‌ها و موازین بهداشتی نیز در میزبانی از این میهمانان رعایت خواهد شد.

باقرزاده سرعین را سرزمین چشمه‌های بهشتی با تنوع آب‌های گرم توصیف کرد و افزود: این شهرستان با داشتن ۱۳ آب گرم متنوع با خواص درمانی مختلف در خدمت مسافران نوروزی خواهد بود که انتظار داریم مسافران و گردشگران بعد از یک سال کار و تلاش خستگی خود را با حضور در این شهرستان به ویژه آب‌های گرم بیرون کرده و به نوعی با نشاط و سرزندگی سال جدید را آغاز کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به هیچ وجه مدارس و خانه‌های شخصی مجوز پذیرش مسافران و گردشگران را در تعطیلات نوروزی ندارند و ما انتظار داریم مسافران و گردشگران نوروزی از ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی با تخفیف‌های ویژه استفاده کنند تا استاندارد لازم در ارائه خدمات را شاهد باشند.

فرماندار شهرستان سرعین اضافه کرد: سرعین در کنار آب‌های گرم، از تنوع جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی نیز برخوردار است که در نوروز امسال سعی خواهد شد با برقراری تورهای شهری از مناطق مختلف سرعین گردشگران لذت ببرند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا