شهرستان ها

تخلف مدیران کاروان‌های زیارتی گزارش داده شود

اهواز- مدیر حج و زیارت خوزستان بر معرفی مدیران متخلف کاروان‌های زیارتی و گزارش تخلف‌ها تاکید کرد و گفت: اگر در خدمات ارائه شده به زائران مغایرتی وجود داشته باشد، این امر گزارش تا رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین یاقوت پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در گفتگویی رسانه‌ای بیان کرد: نرخ سفرهای زیارتی بر اساس خدماتی است که از سوی دفاتر زیارتی و مدیران از ابتدای سفر تا پایان آن به زائران ارائه می‌شود.

وی افزود: همراهی مداح یا روحانی به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و پاسخگویی به سوالات دینی یکی از خدماتی است که کاروان‌های زیارتی زیر نظر حج و زیارت ارائه می‌دهند.

یاقوت ادامه داد: در صورتی که خدمات ارائه شده مغایر با خدمات وعده داده شده از سوی مدیران در طول سفر اعم از کیفیت هتل، اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و… بود و زائران از در حوزه‌های مختلف نارضایتی داشتند باید مراتب را به اداره حج و زیارت خوزستان گزارش دهند تا موضوع بررسی و با مدیران متخلف برخورد شود.

وی در خصوص فعالیت کاروان‌های زیارتی به صورت آزاد گفت: مدیرانی که اقدام به اعزام کاروان به عتبات عالیات به صورت آزاد می‌کنند، از گردونه حج و زیارت محروم می‌شوند و مسئولیت سفر و تخلف‌های آن‌ها با این اداره نیست، بنابراین توصیه می‌شود کسانی که قصد سفر به عتبات عالیات دارند، حتماً از طریق دفاتر مسافرتی و گردشگری رسمی و مجاز اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: زائران می‌توانند تخلف‌های مدیران کاروان‌ها را از طریق شماره تلفن ۰۶۱۳۳۹۲۹۳۷۰ و ۰۶۱۳۳۹۲۹۳۷۱ و ۰۶۱۳۳۹۲۹۳۷۲ گزارش دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا