شهرستان ها

تدارک برنامه های آموزشی اوقات فراغت برای ۵ هزار دانش آموز ایلامی

ایلام-مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از تدارک برنامه ها و کلاسهای اوقات فراغت برای بیش از پنج هزار دانش آموز و خانواده های مددجوی استان در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهری ظهر یکشنبه در آیین افتتاحیه این کانون‌های اوقات فراغت که با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان و تعدادی دیگر از مدیران استانی برگزار شد بیان کرد: برای همین منظور بیش از ۱۰۰ کانون فرهنگی دائم و موقت در سراسر استان تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۷.۵ میلیارد ریال اعتبار به این کانون‌ها اختصاص یافته است افزود: در این زمینه بسیج سازندگی سپاه استان، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری، سازمان فنی و حرفه‌ای و دستگاه‌های دیگر این نهاد را همراهی خواهند کرد.

طاهری با بیان اینکه هدف اصلی این کانون‌ها مهارت آموزی و پر کردن اوقات فراغت خانواده‌های مددجو خواهد بود تصریح کرد: آموزش‌های در نظر گرفته شده برای این کانون‌ها در بیش از ۲۰ رشته شامل: تقویت بنیه علمی و تحصیلی، فعالیت‌های قرآنی و دینی، رشته‌های ورزشی و هنری، مشاوره، خیاطی و موارد دیگر خواهد بود.

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه استان نیز در این آیین گفت: به لحاظ اینکه ارزشمندترین، موثرترین و الهی‌ترین امورات بر عهده کمیته امداد است سپاه استان در زمینه‌های گوناگون و از جمله آموزش و اوقات فراغت در کنار این نهاد است.

وی با بیان اینکه آموزش و روانشناسی کودکان از پیچیده‌ترین امورات است تصریح کرد: آموزش این قشر باید با در نظر گرفتن تمام ظرفیت‌ها و تخصص‌ها صورت گیرد.

شاکرمی در ادامه با بیان اینکه ادامه آموزش و راهنمایی قشر دانش آموز پس از پایان مدارس از ضروریات است گفت: اینکه دستگاه‌های مختلفی در زمینه اوقات فراغت دانش آموزان مشارکت دارند جای تقدیر دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا