شهرستان ها

تدارک ۱۱۴ شعبه اخذ رأی در اسلام آبادغرب

کرمانشاه- فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب از تدارک تعداد ۱۱۴ شعبه اخذ رأی جهت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.

حمیدرضا کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: یک هزار و ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی، خدماتی جهت برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اسلام آبادغرب مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه آمادگی لازم را برای برگزاری یک انتخابات پرشور در این شهرستان داریم، افزود: در این راستا تعداد ۱۱۴ شعبه اخذ رأی در اسلام آبادغرب تدارک دیده شده است.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب تاکید کرد: بی‌شک ملت شریف ایران در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری همچون گذشته با حضور پرشور و با بصیرت خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهند کرد.

کرمی تصریح کرد: از مردم ولایتمدار، مؤمن و همیشه در صحنه شهرستان اسلام آبادغرب دعوت می‌شود تا با حضور حداکثری خود در پای صندوق آرا، افتخاری دیگر را برای این شهرستان رقم زده و موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی شوند.

وی در پایان سخنانش از اصحاب رسانه این شهرستان خواست که اخبار مربوط به انتخابات را از طریق کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات دریافت و از انتشار هرگونه خبر خارج از این موضوع اجتناب کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا