شهرستان ها

تداوم تعقیب اراذل و اوباش در اردبیل/ ۵ نفر دیگر روانه زندان شدند

اردبیل- دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: برابر تصمیمات دستگاه قضایی در راستای امن‌سازی اردبیل از اراذل و اوباش ۵ نفر دیگر از این اراذل با عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال آفاقی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو انتشار ویدئویی از قدرت نمایی و گروگان‌ گیری نفراتی توسط اراذل و اوباش اردبیلی در بخش آفتاب تهران، با دستور ویژه دادستان اردبیل نامبردگان در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

وی با اشاره به تصاویر و ویدئو منتشره در فضای مجازی از پخش زنده قدرت نمایی و ضرب و جرح و گروگان‌گیری تعدادی اراذل و اوباش، گفت: یکی از گروه‌های اراذل و اوباش به دلیل اختلاف قبلی، اقدام به گروگان‌گیری سه نفر از گروه دیگر اوباش در بخش آفتاب تهران کرده بود.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل بیان کرد: این اراذل با جزئیات منتشره در فضای مجازی، از قدرت نمایی خود و ضرب و جرح نفرات، اقدام به پخش زنده در یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده بودند، که به محض مراجعت به اردبیل با دستورات قضائی صادره و رصد اطلاعاتی و عملیات غافلگیرانه پلیسی در مخفیگاه‌های خود دستگیر شدند.

آفاقی خاطرنشان کرد: برابر وعده دادستان به مردم چند روز پیش نیز ۱۸ نفر از اراذل و اوباش باسابقه، طی عملیاتی دستگیر و روانه زندان شده بودند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا