شهرستان ها

تداوم موج گرما در اصفهان تا ۲ مرداد / هفته آینده دما کاهش می‌یابد

اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: موج رما و روند افزایشی دما در اصفهان تا روز یکشنبه دوم مردادماه ادامه دارد و پس از آن هوا رو به خنکی خواهد رفت.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه روند افزایشی دما تا یکشنبه دوم مرداد ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: پس از این موج گرمایی، روند کاهش دما دما و خنک‌تر شدن هوا را انتظار داریم.

وی با بیان اینکه شدت گرمای روزهای پیش رو در اصفهان مانند هفته‌های اخیر در ماه جاری نخواهد بود و انتظار رکورد جدید گرما را در این مدت نداریم، افزود: طی ۲۴ ساعت آینده نیز دمای استان بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش دارد و بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان به ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: کاشان با دمای ۴۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

علی عسگریان خاطرنشان کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم جوی پایدار در سطح استان تا پنج روز آینده است و آسمان بیشتر مناطق صاف و در ساعات بعداز ظهر وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا