شهرستان ها

ترافیک «بلوار ۴۵ متری انقلاب» مردم شهرقدس را آزار می‌دهد

قدس- عضو شورای اسلامی شهرقدس گفت: «بلوار ۴۵ متری انقلاب»، خیابان اصلی شهر قدس است و ترافیک در این ناحیه مردم شهرقدس را آزار می‌دهد.

روح انگیز یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متأسفانه امسال در پیش بینی و تنظیم بودجه شهرداری، برنامه‌ای برای حل مشکلات ترافیکی شهر دیده نمی‌شود به طور مثال رفع گره‌های ترافیکی در ۴۵ متری انقلاب و بلوار شهید کلهر، میدان قدس و ساماندهی دور برگردان‌های غیر اصولی اولویت‌هایی است که در پیش بینی بودجه ۱۴۰۱ از نظر شهرداری مغفول مانده است.

وی افزود: با توجه به انجام مطالعات ترافیکی محورهای یاد شده، تقاطع غیر همسطح میدان قدس و ورودی شهرستان از جاده چیتگر (شهریار-اندیشه) و همچنین ورودی سرخ حصار شهرداری برنامه مدون، پیشنهاد و اراده‌ای برای حل این مشکلات ندارد.

یوسفی بیان داشت: سوال تعداد زیادی از شهروندان اینجاست که اهمیت کدام پروژه از حل مشکلات ترافیکی مربوط به اصلی ترین و پرترددترین محورهای شهر بیشتر است.

عضو شورای اسلامی شهر قدس در ادامه عنوان داشت: پیش بینی و تخصیص اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای پروژه‌های عمرانی، بدون برنامه و پیوست‌های کارشناسی و اولویت بندی ها کما فی سابق موفق به جلب نظر مردم و حل مشکلات اساسی نخواهد شد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا