شهرستان ها

ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سمنان پرحجم است

سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه ترافیک در محورهای مواصلاتی استان پرحجم است، گفت: تردد خودروها هم اکنون روان در حال انجام است.

سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بازگشت مسافران تعطیلات ابتدای هفته جاری از مسافرت و ترافیک در راه‌های استان سمنان، توضیح داد: همزمان با شامگاه یکشنبه ترافیک در همه جاده‌های استان سمنان پرحجم و روان است.

وی با بیان اینکه ترافیک در جاده گرمسار به تهران و مسیرهای منتهی از استان‌های گلستان و مازندران به سمنان پرحجم و ترافیک است، افزود: رانندگان برای بازگشت عجله نکنند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه ترافیک در محدوده ایوانکی به پاکدشت نیمه سنگین است، تاکید کرد: تردد خودروها به رغم ترافیک پرحجم، روان و عادی است

کبیری با بیان اینکه رانندگان از رانندگی حین خستگی و با خواب آلودگی و نیز سرعت و سبقت غیر مجاز پرهیز و فاصله طولی را رعایت کنند، گفت: رعایت سرعت مطمئنه و دوری از عجله و تغییر لاین تردد به رانندگان توصیه می‌شود.

وی درباره مهمترین تصادفات رخ داده در ۴۸ ساعت اخیر، تاکید کرد: انحراف از جاده خودروی سمند و برخورد آن با گاردریل در کیلومتر ۱۲ جاده آبسرد به ایوانکی با سه مصدوم، واژگونی پراید در کیلومتر ۴۲ جاده میامی سبزوار یک کشته و سه مصدوم و تصادف موتورسیکلت با خودروی تیبا در کیلومتر ۳۵ محور سرخه _ آرادان (روستای چهارطاق) با دو مصدوم مهمترین تصادفات محسوب می‌شود.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه انحراف از جاده L۹۰ و برخورد آن با تپه در کیلومتر ۸ محور فولاد محله شهمیرزاد با یک مصدوم از دیگر تصادفات رخ داده در استان است، بیان کرد: واژگونی L۹۰ در کیلومتر ۶۵ جاده دامغان – فولاد محله با چهار مصدوم و واژگونی پیکان در کیلومتر ۳۵ جاده دامغان – شاهرود با سه مصدوم از دیگر تصادفات است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا