شهرستان ها

ترافیک نیمه سنگین محورهای جاده‌ای کرمانشاه در پی موج بازگشت زوار

کرمانشاه- رئیس پلیس راه کرمانشاه با اشاره به شدت پیک بازگشت زائران از ترافیک نیمه سنگین محورهای جاده‌ای کرمانشاه در پی موج بازگشت زوار خبر داد.

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت جاده‌های استان کرمانشاه در ایام اربعین، اظهار کرد: جریان ترافیک در هر ۲ مسیر رفت و برگشت محورهای جاده استان کرمانشاه به چشم می‌خورد.

وی افزود: در محورهای جاده‌ای طی مسیر برگشت جاده حمیل به اسلام‌آباد غرب، سرپل ذهاب به اسلام‌آباد غرب، اسلام‌آباد غرب به کرمانشاه و کرمانشاه به سمت صحنه و کنگاور بار ترافیک سنگین اما روان است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه به ترافیک جاده‌ای مسیر رفت زوار اشاره و تصریح کرد: در مسیرهای منتهی به سمت مرزها نیز ترافیک کم حجم‌تر بوده و تردد خودروها روان‌تر در حال انجام است.

دستغیب با بیان اینکه طی چند روز گذشته رخداد ناگواری صورت نگرفته، خاطر نشان کرد: تنها در خصوص تردد اتومبیل‌های سنگین مانند کامیون‌ها ممنوعیت جاده‌ای از سوی شهر حمیل به ایلام در هر ۲ مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی ادامه داد: در مدت ممنوعیت تردد کامیون‌ها مسیر جایگزین از محور اسلام آبادغرب به قلاجه و ایوان به ایلام انجام می‌گیرد.

دستغیب با تاکید بر توصیه‌های ایمنی، متذکر شد: در صورت توقف برای استراحت و یا استفاده از خدمات حتماً از محل‌های استفاده کنند که در مسیر آنها و همسو با حرکت آنها است تا عابران مجبور نباشند برای دسترسی به امکانات عرض جاده را طی کنند چرا که امکان بروز تصادفات در این عمل بسیار است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا