شهرستان ها

تردد از پل آهنی اجیرلو برقرار است

بیله‌سوار- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تردد از پل آهنی محور اجیرلو بیله‌سوار با توجه به بارش‌های اخیر همچنان برقرار است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیدین هاشمی پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از مسیر اجیرلو به بیله‌سوار اظهار کرد: پل موقت انجیرلو در جریان سیل اوایل تابستان امسال در مسیر جاده ترانزیتی گرمی به بیله‌سوار نسب شده بود، در جریان سیل اخیر آسیب ندیده و برای تردد وسایل نقلیه ایمن است.

وی با اشاره به بارش‌های شب گذشته در مناطق مختلف استان اردبیل و وقوع سیل در محدوده شهرستان گرمی و بیله‌سوار افزود: خوشبختانه بارش باران و وقوع سیل آسیبی به پل موقت انجیرلو در مسیر گرمی – بیله‌سوار وارد نکرده و تردد از این پل برقرار است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: پل‌های فلزی به صورت موقت در مسیرهای تردد بر روی خاکریز نصب می‌شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: پل فلزی نصب شده در محدوده انجیرلو بر روی سازه‌های بتنی نصب شده تا به هنگام وقوع سیلاب به راحتی دچار آب شستگی نشود و خسارتی نبیند و بر همین اساس، وقوع سیلاب و آب شستگی اخیر در محل نصب این پل، مشکلی برای تردد وسایل نقلیه ایجاد نکرده است.

وی با اشاره به بارش شدید باران طی دیروز و شب گذشته در شمال استان اردبیل و احتمال آسیب دیدن مسیرهای جاده‌ای منطقه بیان کرد: راهداران از زمان آغاز بارش تا کنون چهار مرتبه اقدام به پاکسازی معابر و کانال‌های داخل روستای انجیرلو کرده‌اند تا مردم و رانندگان به راحتی در این مسیر تردد کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا