شهرستان ها

تردد در برخی از جاده‌های استان مرکزی با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

اراک- رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: تردد در برخی جاده‌های این استان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد پورشمس صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان اظهار داشت: بارش برف در نقاط مختلف این استان از بامداد امروز سه‌شنبه آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد و تمام نیروهای پلیس‌راه استان مرکزی در آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی افزود: هم‌اکنون بارش برف در گردنه زالیان، محور ارتباطی اراک – خمین و خمین – الیگودرز سنگین و این مسیرها لغزنده است و اجازه عبور خودروها بدون زنجیرچرخ داده نمی‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: همراه داشتن زنجیرچرخ در سایر جاده‌های استان به جز ساوه الزامی است و مردم در صورت امکان تا بهبود شرایط جوی، از تردد در جاده‌های برفی خودداری کنند.

سرهنگ پورشمس اظهار داشت: تمام جاده‌های استان مرکزی هم‌اکنون، باز و تردد در آنها برقرار است و در صورت مسدود شدن هر مسیر، اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: رانندگی در جاده‌های لغزنده و برفی، متفاوت از جاده‌های خشک است و نیاز است رانندگان در هنگام بارش برف و لغزنده بودن مسیرها، با حوصله برانند و قوانین راهنمایی و رانندگی را به صورت جدی مورد توجه قرار دهند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا