شهرستان ها

تردد در محورهای برف گیر استان در جریان است




مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از تردد روان در محور های برف گیر استان خبر داد

به گزارش ایلنا، ایرج دست نشان با بیان اینکه، پس از اعلام هشدار های زرد و نارنجی هواشناسی نیروهای راهداری به آماده باش کامل در آمدند گفت: در حال حاضر تردد در تمامی مواصلاتی استان در جریان است.

وی افزود: پس از بارش برف در نقاط شمالی استان و با تلاش راهداران  خوشبختانه هیچ محوری تا کنون مسدود نشده و تردد در تمامی محور های مواصلاتی برف گیر  روان است.

دست نشان, با اشاره به آغاز اجرای طرح زمستانی در راستای کاهش مخاطرات جاده ای در استان گفت: ۹۰۰ راهدار در این خصوص در طول فصل زمستان فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: این تعداد راهدار در همه جاده های آذربایجان غربی حضوری فعال خواهند داشت تا زمینه کاهش مشکلات مربوط به فصل زمستان در جاده ها فراهم شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: در طرح زمستانی امسال، ۶۹ اکیپ راهداری و ۲۰ گشت سیار راه اندازی شده و ۶۸ راهدارخانه مستقر در سراسر استان نیز آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

وی ادامه داد: همچنین برای طرح زمستانی امسال، ۴۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: شماره تلفن و سامانه ۱۴۱ به صورت شبانه روزی و به منظور ارائه شرایط جوی و وضعیت محور های مواصلاتی استان در خدمت هم استانی های عزیز قرار دارد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا