شهرستان ها

تردد در مرز خسروی به سهولت در حال انجام است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به روان بودن ترافیک در جاده‌های استان کرمانشاه، گفت: تردد در مرز خسروی به سهولت در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم شامگاه دوشنبه پس از دیدار با مردم و زائران اربعین حسینی در شهر سرپل ذهاب، اظهار کرد: امسال براساس تدابیر و هماهنگی‌های انجام شده و تلاش جهادی تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های استان کرمانشاه شرایط خوب و مناسبی برای اعزام زائرین از مرز خسروی داشتیم.

وی افزود: در ترافیک جاده‌های استان کرمانشاه به جز یک روز بواسطه حجم ورود سنگین زائران به استان هیچگونه مشکل دیگری نداشت است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مسیر خروجی استان کرمانشاه بسیار مرتب و منظم بود و مردم به راحتی از مرز خسروی تردد می‌کنند.

امیری مقدم بیان کرد: مواکب خدمت رسان در استان کرمانشاه استقرار یافته و خدمات خوبی به زائران ارائه دادند و تمام شهرستان‌های در مسیر به خوبی خدمتگذاری کرده‌اند و شعار ما با عنوان هر خانه یک موکب در استان تحقق یافت و در شبی که ترافیک سنگینی در مرز داشتیم مردم در منازل شخصی خود از زائران میزبانی کردند.

وی ادامه داد: در حوزه خدمات رفاهی، امدادی، بهداشتی، درمانی، اسکان و پذیرایی ما با فراهم کردن مقدمات لازم به خوبی رخ داده است.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: نیروهای نظامی و انتظامی، ارتش، سپاه، مرزبانی، پلیس راه، بسیج، نیروهای امنیتی و دستگاه‌های اجرایی به خوبی از زائران پذیرایی کرده‌اند و هنوز هم در حال تلاش هستند.

امیری مقدم گفت: هم اکنون مرز خسروی به صورت روان شاهد خروج و ورود زائران است و هیچ مشکلی برای تردد وجود ندارد و خسروی اکنون بروی همه زائران باز است.

وی خاطر نشان کرد: در گفتگوهایی که با زائران داشته‌ ایم عمدتاً از خدمات استان و مسیر مرز خسروی راضی بودند البته ما نمی‌توانیم مدعی ایجاد رضایت ۱۰۰ درصدی باشیم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: تمام مردم استان کرمانشاه و تمام شهرستان‌های در مسیر زائرین عتبات عالیات صمیمانه تشکر می‌کنیم و ما تلاش خواهیم کرد که مرز خسروی را برای همیشه باز باشد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا