شهرستان ها

تردد روان در جاده‌های استان کرمانشاه

کرمانشاه- سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ۵۶۰ کیلومتر باند برفروبی و رهاسازی ۴۲ خودرو گرفتار در برف خبر داد.

سیدشهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ویژه گردنه‌ها و مناطق کوهستانی گزارش شده است.

وی افزود: بارش برف در اورامانات، گردنه‌های برف گیر روانسر به پاوه، گردنه پلنگانه صحنه به کنگاور، کرمانشاه به اسلام آبادغرب در گردنه چهارزبر گزارش شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر تردد در تمام محورهای مواصلاتی استان در حال انجام است.

کهریزی با اشاره به آمادگی راهداران استان کرمانشاه، گفت: ۳۵ نیروی راهداری به همراه ۲۲ دستگاه ماشین آلات در شبانه روز گذشته مشغول فعالیت و خدمت رسانی بوده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: طی شبانه روز گذشته ۵۶۰ کیلومتر باند برفروبی و ۲۶۰ تن عملیات شن و نمک پاشی صورت گرفته است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به اینکه جاده‌های اورامانات کوهستانی و برف گیر است ۳۰ مورد ریزش برداری و رهاسازی ۴۲ دستگاه خودروی گرفتار در برف انجام گرفته است.

کهریزی عنوان کرد: هموطنان می‌توانند قبل از آغاز سفر خود با شماره گیری ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه تماس حاصل کرده و از وضعیت محورهای مواصلاتی اطلاع کسب کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا