شهرستان ها

تردد روان در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی برقرار است

ارومیه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: هم اکنون جوی آرام و ترددی روان حاکم بر محورهای مواصلاتی استان برقرار است.

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف در استان اظهار کرد: با وجود بارش برف در برخی مناطق استان تردد روان در محورهای مواصلاتی استان برقرار است.

وی در خصوص اقدامات این اداره کل در طرح راهداری زمستانی افزود: استفاده از ۱۶ دستگاه ماشین برف روبی، فعالیت ۴۰ راهدار به همراه استفاده از ۹۰ تن شن و نمک بخشی از این اقدامات است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از برف روبی در ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان افزود: هم اکنون فعالیت راهداران در محورهای مواصلاتی استان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در طرح زمستانی امسال، ۶۹ اکیپ راهداری و ۲۰ گشت سیار راه اندازی شده و ۶۸ راهدارخانه مستقر در سراسر استان نیز آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین برای طرح زمستانی امسال، ۴۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در نظر گرفته شده است.

دست نشان گفت: کاهش تصادفات جاده‌ای و ایمن کردن تردد در مسیرهای مختلف سطح آذربایجان غربی، مهمترین هدف طرح زمستانی امسال به شمار می‌رود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا