شهرستان ها

تردد وسایل نقیله در استان سمنان ۷ درصد رشد داشته است

سمنان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان بابیان اینکه تردد وسایل نقلیه طی نوروز جاری در استان هفت درصد رشد داشته است، گفت: بیشترین ترددها ۲۸ اسفندماه به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی شهر سمنان ضمن بیان اینکه طی هفته نخست تعطیلات نوروزی با رشد تردد مسافران نوروزی به نسبت مدت مشابه سال قبل مواجه هستیم، ابراز داشت: این رشد هفت درصد ارزیابی شده است.

وی ضمن بیان اینکه بررسی دوربین‌های پلاک خوان نشان می‌دهد که خودروهای با پلاک تهران سهم ۳۶ درصدی ترددها را به خود اختصاص دادند، افزود: خودروهای با پلاک سمنان و خراسان رضوی در رتبه‌های بعدی این آمار قرار گرفتند و وسایل نقلیه با پلاک استان سمنان در سایر استان‌های تهران، مازندران و خراسان رضوی بیشترین سهم را داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه سهم ماندگاری مسافران نوروزی در استان کمتر از یک روز و معادل ۷۸ درصد بوده است، ابراز داشت: این آمار نشان می‌دهد این خودروها از استان سمنان تنها به عنوان معبر استفاده کردند.

منصور کیایی ضمن بیان اینکه هفت درصد بین سه تا هفت روز در استان سمنان اقامت کردند، تصریح کرد: ۱۲ درصد این آمار بین یک تا سه روز در استان سمنان اقامت داشتند و الباقی بیش از یک هفته اقامت را ثبت کردند.

وی ضمن بیان اینکه بالغ بر ۹ هزار تماس با مرکز مدیریت راه‌های استان سمنان برقرار شده است، افزود: سامانه ۱۴۱ آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان و هموطنان پیرامون وضعیت راه‌ها خواهد بود که به عمده این تماس‌ها پاسخ داده شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا