شهرستان ها

ترویج فرهنگ نماز زمینه‌ساز رفع بسیاری از آسیب‌ها است

بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: نماز باعث پیشگیری از بسیاری از آسیب‌ها است و باید به این فریضه توجه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده صبح پنج شنبه در نشست ستاد اقامه نماز تنگستان با بیان اینکه توجه به اقامه نماز یکی از شاخص‌های مدیر نظام اسلامی است عنوان داشت: موفقیت مدیر در نظام اسلامی ارتباط با خدا و امور معنوی و در واقع نماز پشتوانه کار و فعالیت مدیر در نظام اسلامی است و این مسولیتی است که باید مدیران مورد توجه قرار دهند و هر جا مدیران دستگاه‌های اجرایی و دیگر نهادها به فرهنگ نماز توجه داشته‌اند، به همان میزان نیز در انجام وظایف موفق‌تر و متعهدتر بوده‌اند.

امام جمعه اهرم با تاکید بر اهمیت اقامه نماز، گفت: نماز نعمتی از جانب خدا برای بشریت است، که علاوه بر تأثیرات فردی تأثیرات اجتماعی فراوانی دارد، به همین منظور ما تلاش می‌کنیم در تمامی مساجد نماز جماعت دایر شود.

وی با تاکید بر اینکه نماز ذکر و یاد خداوند و زیربنای جامعه اسلامی است ادامه داد: دوری از نماز آسیب‌های اجتماعی در جامعه را به دنبال خواهد داشت، اگر این ارتباط با خدا ایجاد شد، خودخواهی و منیت در جامعه کاهش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: نماز جمعه یک بحث حاکمیتی دارد و نقش مدیران و حضور آنان در مکان‌های برگزاری نماز جمعه در کنار نمازگزاران و مردم بسیار تأثیرگذار است.

پهلوزاده با بیان اینکه امروز دشمنان قسم خورده دین اسلام عمود دین یعنی (نماز) را هدف قرار دادند، اضافه کرد: تنها چیزی که می‌تواند مانع از فحشاء و منکرات شود نماز است و باید به این فریضه توجه ویژه شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا