شهرستان ها

تسهیلات تبصره ۱۸ در راستای برنامه رشد اقتصادی استان زنجان است

زنجان- مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: بخش عمده تسهیلات تبصره ۱۸ در راستای برنامه رشد اقتصادی استان است و به طرح های پیشران اقتصادی و صادرات محور پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا نادری، روز شنبه گفت: دستگاه‌های اجرایی برای بررسی و معرفی طرح‌های واجد شرایط دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ سرعت عمل داشته باشند.

وی افزود: سهمیه استانی دستگاه‌های اجرایی از محل بند الف تبصره ۱۸ ابلاغ شده است و نیازمند تسریع اقدامات دستگاه‌های اجرایی در این خصوص است.

نادری با بیان اینکه شبکه بانکی آمادگی خود را برای پذیرش پرونده طرح‌های واجد شرایط اعلام کرده است افزود: سهم استان از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان، یادآور شد، اگر هر یک از دستگاه‌های اجرایی نتوانند در بازه زمانی تعیین شده پرونده‌ها و طرح‌های مربوطه را به بانک ارسال نمایند، شورای برنامه ریزی و توسعه استان نسبت به جابجایی اعتبارات تصمیم گیری خواهد کرد.

نادری تاکید کرد بخش عمده تسهیلات تبصره ۱۸ در راستای برنامه رشد اقتصادی استان است و به طرح‌های پیشران اقتصادی و صادرات محور که در کمیته استانی تبصره مذکور مصوب شوند پرداخت خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا