شهرستان ها

تشریح اقدامات انجام شده برای برگزاری سالگرد عملیات بازی دراز

کرمانشاه- فرماندار سرپل‌ذهاب آخرین برنامه‌ها برای برگزاری سالگرد عملیات بازی دراز در سرپل ذهاب را تشریح کرد.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اطاعت محض رزمندگان اسلام از ولایت فقیه اتحاد و انسجام بین سپاه و ارتش، بصیرت زمان شناسی دشمن شناسی و ایثار و فداکاری این عزیزان منجر به عملیات پیروزمند بازی دراز شد.

وی افزود: این رخداد عظیم در کتاب قطور دفاع مقدس از برجستگی خاصی برخوردار است و همه ما وظیفه داریم راه شهدای گرانقدر را ادامه بدهیم و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک سهمی را ایفا کنیم و نقش اساسی در این راستا داشته باشیم.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: روزهای چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری برنامه یادواره شهدای بازی دراز همچنین صعود به ارتفاعات بازی دراز در سرپل ذهاب اجرا می‌شود.

بابلی صعود به این ارتفاعات و این مراسم را ملی عنوان و بیان کرد: قطعاً از سراسر کشور ایثارگران عزیز و رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور پیدا می‌کنند و خوشبختانه مقدمات کار کاملاً فراهم است و در این راستا جلسات متعددی در شهرستان و مرکز استان تشکیل و همه کمیته‌ها پایه کار آمده‌اند.

وی ادامه داد: آماده سازی زیر ساخت‌های اولیه و پارکینگ‌های عمومی و همچنین ایجاد موکب از داخل شهر تا ارتفاعات بازی دراز نشان از نگاه جهادی و بسیجی وار متولیان و برگزارکنندگان این رخداد بزرگ فرهنگی و معنوی در شهرستان است.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در این راستا سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان و سپاه شهرستان و همچنین استاندار تأکیدات زیادی بر بهتر برگزار کردن این مراسم بزرگ داشتند و همچنین مدارس آماده اسکان و پذیرایی از زائرین هستند.

بابلی خاطر نشان کرد: احداث منبع آب ۱۵۰ هزار لیتری به صورت بتنی و ۴۱ باب چشمه سرویس بهداشتی از اقدامات ویژه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان برای رفاه حال زائرین صعود به ارتفاعات بازی دراز و همچنین مسافران به این سرزمین نورانی است.

وی اضافه کرد: بازی دراز در زمان دفاع مقدس در منطقه از جغرافیای خاصی برخوردار بوده و باید تلاشمان این باشد که در طول سال راهیان نور به این ارتفاعات صعود کنند و از یادمان بازدید کنند مخصوصاً قشر جوان و نوجوان دانش‌آموزان دانشجویان در این یادمان حضور پیدا کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا