شهرستان ها

تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: بر اساس آمار ارائه شده توسط رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان تنگستان، تصادفات فوتی و جرحی نسبت به استان از کاهش بسیار خوبی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعد از ظهر شنبه در جمع رئیس و پرسنل راهداری و حمل و نقل شهرستان تنگستان ضمن گرامی داشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری اظهار داشت: تنگستان با دارا بودن بیش از ۵۵۰ کیلومتر راه‌ای اصلی، فرعی و بزرگ راهی به عنوان شهرستان سوم در استان بوشهر محاسبه می‌شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: با تلاش و برنامه ریزی راهداری حمل و نقل جاده‌ای شهرستان شاهد مرمت، توسعه و پیشگیری بسیاری از حوادثی در جاده‌های هستیم.

وی یاد آور شد: بر اساس آماری که توسط رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان ارائه شد تصادفات فوتی و جرحی نسبت به استان از کاهش بسیار خوبی برخوردار است و هم در پیک عبور و مرور جاده‌ای مشکلی در ایام سال وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تنگستان با دقت و خالصانه برای مردم در حال خدمات رسانی است که جای تقدیر و تشکر از رئیس و پرسنل آن دارد.

لطفی خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشت با پیگیری و پشتیبانی که شد کارهای بسیار خوبی در حوزه‌های روستاها و بزرگراه‌های در سطح تنگستان صورت گرفته است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: باید در شهرستان کارهایی که نیاز است به خوبی در مسیر راه‌ها جهت اطلاع مردم انجام شود تا جلو هر گونه حوادث یا اتفاقات نا خوشایند گرفته شود.

وی افزود: در بعضی مسیرها در شهرستان ممکن است بار ترافیکی و عبور و مرور کمتری داشته است نیاز است خیلی از دور برگردان‌ها جا به جا و یا بازسازی شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا