شهرستان ها

تصفیه‌خانه مجتمع آبرسانی کالپوش کلنگ زنی شد

میامی- استاندار سمنان از کلنگ زنی تصفیه خانه مجتمع آبرسانی کالپوش خبر داد و گفت: این طرح یکی از یادگاران خوب دولت مردمی شهید رئیسی خواهد بود.

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به کلنگ زنی یک طرح مهم در حوزه آبرسانی در شهرستان میامی، تاکید کرد: کلنگ تصفیه‌خانه مجتمع آبرسانی کالپوش با حضور جمعی از مسئولان و به نام شهدای خدمت و به خصوص گرامی داشت یاد و خاطر شهید رئیسی بر زمین زده شد.

وی با بیان اینکه این طرح در چند ماه آتی به بهره برداری رسیده و یادگاری خوبی از دولت مردمی شهید رئیسی برای مردم منطقه به یادگار خواهد ماند، تاکید کرد: با راه اندازی این طرح مردم پنج روستای منطقه طعم شیرین آب گوارا را خواهند چشید.

استاندار سمنان با بیان اینکه دولت مردمی شهید رئیسی توجه ویژه به نقاط محروم و کمتر برخوردار داشت، ابراز کرد: اقدامات ارزنده و ماندگار دولت سیزدهم در استان سمنان گواه این مدعی است.

هاشمی بیان کرد: ما در دولت سیزدهم و دولت شهید رئیسی در استان سمنان شاهد احیای بیش از ۲۰۰ کارخانه راکد بودیم و حتی یک واحد تولیدی نیز در این مدت تعطیل نشد.

وی ضمن قدردانی از پویش چله خدمت خبرگزاری مهر، گفت: بیان دستاوردها و اقدامات انجام شده در آستانه انتخابات به امید افزایی و همچنین ارتقای مشارکت مردمی منجر خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا