شهرستان ها

تصویب تفکیک بوستان ها و فضای سبز از سازمان زیباسازی شهرداری کرج

کرج- رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج از تصویب طرح اصلاح اساسنامه و تفکیک سازمان بوستان‌ها و فضای سبز از سازمان زیباسازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد چپردار صبح شنبه در جلسه کمیسیون تلفیق از تصویب طرح اصلاح اساسنامه و تفکیک سازمان بوستان‌ها و فضای سبز از سازمان زیباسازی خبر داد و گفت: این طرح که با پیشنهاد رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و ۱۱ امضای موافق در تاریخ ۵ دی ماه ۱۴۰۲ از سوی رئیس شورا به کمیسیون تلفیق ارجاع شده بود در یکصد و شصت و هشتمین جلسه تلفیق به تصویب رسید.

وی افزود: مطالعه طرح ادغام یا تفکیک این سازمان‌ها در دی ماه ۱۴۰۱ هنگام بررسی و اصلاح اساسنامه سایر سازمان‌های شهرداری از سوی ریاست وقت کمیسیون تلفیق به کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری واگذار شده بود. در این جلسه ابتدا تفکیک سازمان زیباسازی از فضای سبز مصوب شد و سپس نام سازمان زیباسازی و سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری رأی اکثریت آرا را به خود اختصاص داد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: در ادامه پیشنهاد رئیس کمیسیون تلفیق برای اصلاح اساسنامه و ماده ۸۴ قانون شهرداری‌ها در سازمان زیباسازی و ماده ۵۴ قانون شهرداری‌ها در سازمان فضای سبز به رأی گذاشته و با اکثریت آرا تصویب و مقرر شد معاونت برنامه ریزی شهرداری حداکثر تا ۱۵ روز اصلاح اساسنامه را نهایی کند و برای تصویب به شورای شهر ارائه دهد.

چپردار خاطرنشان کرد: شهرداری در صورت نهایی و مصوب شدن اصلاحات اساسنامه سازمان زیباسازی و بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری باید اقدامات قانونی از طریق سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور را در دستورکار خود قرار دهد.

در این جلسه منوچهر غفاری معاونت برنامه ریزی شهرداری از نهایی شدن تغییرات اساسنامه‌های چهار سازمان شهرداری کرج بابت کسب درآمد از ماده ۵۴ به ماده ۸۴ قانون شهرداری‌ها و تغییر نام سازمان سرمایه گذاری به شرکت سرمایه گذاری که در شصت و پنجمین جلسه کمیسیون تلفیق مصوب شده بود، خبر داد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا