شهرستان ها

تعامل همه‌جانبه شهرداری مشهد و نیروی انتظامی خراسان رضوی برای خدمت به مردم

شهرداری مشهد و نیروی انتظامی خراسان رضوی در راستای اهداف مشترک و خدمت‌رسانی مناسب به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی باهم تعامل و همکاری همه‌جانبه خواهند داشت.


به گزارش ایلنا از مشهد، در دیدار و گفت‌وگوی سردار سرتیپ محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی با محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد بر همکاری و تعامل همه‌جانبه شهرداری و نیروی انتظامی در راستای خدمات‌رسانی مناسب به زائران و مجاوران علی بن موسی‌الرضا(ع) تأکید شد.

شهردار مشهد در این دیدار با اشاره به تعاملات و نقاط مشترک میان نیروی انتظامی و مدیریت شهری، گفت: یکی از سیاست‌های ما در ارتباط با تحقق مدیریت یکپارچه شهری و تسریع درروند کار تعامل و همدلی با سایر بخش‌ها ازجمله نیروی توانمند و خدوم انتظامی است که دراین‌ ارتباط آماده هرگونه همکاری با فرماندهی انتظامی خراسان رضوی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم هستیم.

سردار سرتیپ محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز با تبریک انتصاب شهردار مشهد، افزود: مناسبات و نقاط مشترک بسیاری میان شهرداری و نیروی انتظامی وجود دارد، یکی از این نقاط مشترک ارتباط مستقیم مردم با خدمات نیروی انتظامی و شهرداری است؛ ما نیز در همین راستا بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر با شهرداری مشهد جهت خدمات‌رسانی بهتر به زائران و مجاوران امام رضا(ع) تأکید داریم.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا