شهرستان ها

تعداد مصدومان چهارشنبه سوری در آذربایجان غربی به ۲۲۶ نفر رسید

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

ارومیه- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی گفت: تا ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال در استان به ۲۲۶ نفر رسید.

باقر بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال در استان اظهار کرد: از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه تا ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۲۲۶ نفر بر اثر انفجار مواد محترقه در استان مصدوم شده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۷۱ مصدوم مربوط به ارومیه و ۱۵۵ مصدوم مربوط به شهرستان‌های استان بوده است و از این تعداد نیز ۱۴۰ نفر مرد و ۸۶ خانم هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به دو مورد قطع عضو اظهار کرد: این دو مورد یک مورد در ارومیه و یک مورد در سلماس گزارش شده است.

بهرامی با بیان اینکه بیشترین مصدوم مربوط به ارومیه و خوی است، عنوان کرد: بیشترین ناحیه آسیب دست و چشم و بیشترین نوع آسیب خراشیدگی، پارگی و بریدگی بوده و غالب ماده محترقه مورد استفاده ترقه بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی اضافه کرد: تعداد مصدومین در استان آذربایجان غربی نسبت به سال گذشته ۱۲.۳ درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا