شهرستان ها

تعرض‌کنندگان به نیروهای امنیتی راه ورود دشمن را هموار می‌ کنند

کرمان – فرمانده انتظامی کرمان گفت: همه افرادی که به نیروهای امنیتی و انتظامی تعرض می‌کنند در واقع راه را برای ورود دشمن و شکل گرفتن عملیات‌های تروریستی مانند حادثه شاهچراغ هموار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عبدالرضا ناظری در آئین تشییع پیکر مطهر شهید رسول حسینی از مدافعان امنیت در شهرستان افزود: امروز یک بار دیگر مردم این شهرستان با یکی دیگر از خادمان نظم و امنیت وداع و با دختران نوجوان این شهید عزیز ابراز همدردی کردند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ۱۳ خصوصیت را برای شهدا برشمردند که مجاهدت در راه خلق و فدای جان در راه امنیت و سلامت هموطنان تنها ۲ خصوصیت شهدای انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: امروز با ارتکاب دشمن ستمگر به ترور کودکان خردسال حرم مطهر شاهچراغ تنها خاری و زبونی آنان بر همه برملا شد و خادمان نظم و امنیت میهن و از جمله خانواده و همرزمان شهید “حسینی” عزیز حریف آنان هستند و از نثار کردن و فدای جان خود پروایی ندارند.

وی با بیان اینکه شعارهای حمایتی شما مردم عزیز از خادمان نظم و امنیت در این آئین وداع و تشییع شهید انتظامی عزت بخش و افتخارآمیز است گفت: همه این عزیزان در کنار ارتش سپاه و بسیج در راه امنیت هم میهنان جانفشانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: شهید رسول حسینی نیروی پُرتوان و پُرتلاشی بود که توفیق داشت در زمان حیاتش کف پای مادرش را ببوسد و البته که فراجا از چنین نیروهایی برخوردار است که در راه امنیت، جان خود را فدا می‌کنند.

سردار ناظری با عنوان اینکه بسیاری از کارکنان انتظامی همچون شهید رسول حسینی داوطلبانه عازم مناطق عملیاتی و خطوط مقدم می‌شوند ادامه داد: شهادت در خط مقدم توفیقی صدچندان نسبت به دیگر عرصه‌ها می‌طلبد.

وی افزود: شما مردم عزیز و ولایی زرند امروز اشک را از رخسار ۲ دختر نوجوان این شهید پاک کردید و نشان دادید قدردان زحمات و خدمات خادمان نظم و امنیت در این خطه صنعتی معدنی و کشاورزی هستید.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: فرزندان و خانواده شهدای انتظامی نه تنها در زمان شهادت پدر، بلکه همواره در طول خدمت پدرانشان هم چشم به راه و دل نگران پدران خود هستند که در دل شهر و روستاها و کویر و تمام مرزهایمان آرامش و امنیت مردم میهن خدمت می‌کنند اما خود آرامش آسایش ندارند.

شهید رسول حسینی، از مدافعان امنیت در نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان بود که روز ۱۵ آبان‌ماه سال جاری در محل کار خود در شهر بمپور این استان به شهادت رسید.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا