شهرستان ها

تعرفه سرویس مدارس تبریز ۶۰ درصد افزایش پیدا کرد

تبریز- اعضای شورای اسلامی با افزایش ۶۰ درصدی نسبت به نرخ مصوب سال گذشته سرویس مدارس تبریز، موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر اقدام به بررسی نامه مدیرکل آمورش پرورش استان در خصوص افزایش نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ کردند.

شهرام دبیری سخنگوی شورای اسلامی شهر در این باره گفت: پیشنهاد می‌کنم توافق نماینده اولیای دانش آموزان با شرکت خدمات‌دهنده مورد پذیرش شورا قرار گیرد.

حکیمه غفوری دیگر عضو شورا خاطر نشان کرد: ۸ درصد کرایه سرویس مدارس متعلق به بیمه است که پرداخت شده و در حساب آموزش و پرورش باقی می‌ماند. خانواده‌ها در خصوص سرویس مدارس با مشکل مواجه هستند و باید تدبیری برای حل مسئله اندیشیده شود.

علیزاده، نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان که در جلسه امروز حضور داشت، گفت: تلاش شده است که در ثبت‌نام مدارس، نزدیک ترین مدرسه مد نظر قرار گیرد. در راستای حل مشکل سرویس مدارس جلسات متعددی با انجمن اولیا و مربیان، شرکت‌های حمل و نقل و… برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تبریز ۳۵۰ هزار نفر دانش آموز دارد و تنها ۱۲ درصد آن از سرویس مدارس استفاده می‌کنند، خاطر نشان کرد: ۴۳ هزار نفر از دانش آموزان تبریز از سرویس مدارس استفاده می‌کنند.

در نهایت پس از بررسی‌های لازم توسط اعضا و جمع بندی نظرات، افزایش ۶۰ درصدی نسبت به نرخ مصوب سال گذشته سرویس مدارس تبریز، به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تبریز رسید.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا