شهرستان ها

تعیین ۱۰ نقطه در سنندج برای تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری

سنندج_رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: ۱۰ نقطه برای تبلیغات مجاز انتخاباتی کاندیداهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در سنندج تعیین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی زندیه صبح پنج‌شنبه در گفت‌وگوبا خبرنگاران رسانه‌های استان ضمن دعوت از مردم فرهنگی سنندج برای مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه امسال اظهار کرد: شهرداری‌ها موظف هستند نقاطی را برای تبلیغات محیطی نامزدها در سطح شهر همزمان با آغاز تبلیغات در نظر بگیرند.

وی تصریح کرد: با هدف رعایت عدالت و فراهم کردن مکان مناسب برای معرفی کاندیداها، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با تعیین ۱۰ نقطه در سطح شهر امکان مناسب تبلیغات محیطی را فراهم کرده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود: جلوگیری از آشفتگی بصری، حفظ زیبایی سیما و منظر سطح شهر و همچنین نظم‌بخشی به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از اهداف تعیین این نقاط برای تبلیغات است.

زندیه با بیان اینکه کاندیداها نباید در مکان دیگری نسبت به تبلیغات اقدام کنند، عنوان کرد: میدان انقلاب و خیابان فردوسی در منطقه یک، پارک محمدی، چهار راه گلشن و میدان بسیج در منطقه دو، خیابان پاسداران، میدان آزادی و سه راه ادب در منطقه سه و میدان قانع و میدان جهاد در منطقه چهار نقاط تعیین شده جهت تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در سطح شهر سنندج است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با تاکید بر رعایت قوانین انتخابات و همچنین عدم استفاده از تبلیغات غیرمجاز توسط کاندیداهای انتخاباتی خاطرنشان کرد: از کاندیداها و هواداران‌شان تقاضامندیم از دیوارنویسی و چسباندن پوستر برجداره معابر اصلی سطح شهر خودداری کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا