شهرستان ها

تعیین ۱۵۲ نقطه برای توزیع میوه‌های شب عید در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل تعاون روستایی کرمانشاه از تعیین ۱۵۲ نقطه برای توزیع میوه‌های شب عید در کرمانشاه خبر داد.

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خرید و ذخیره‌سازی میوه‌های شب عید توسط اتحادیه مرکزی استان کرمانشاه صورت گرفته و از هفته گذشته سیب درختی سهمیه‌ای استان کرمانشاه که در آذربایجان غربی تعیین شده بود به طور کامل حمل و در سردخانه‌های استان ذخیره شده‌اند.

وی افزود: از هفته آینده نیز خرید، حمل و ذخیره‌سازی پرتقال شب عید از مازندران پیگیری خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سمت وزارتخانه تنها میوه‌هایی که برای ذخیره‌سازی شب عید در دستور کار قرار گرفته‌اند شامل پرتقال و سیب خواهند بود.

مدیرکل تعاون روستایی تصریح کرد: در ۲۰ الی ۲۵ اسفندماه قیمت مصوب هر یک از میوه‌های عرضه شده در بازار شب عید به صورت نهایی به صنف میوه فروش‌ها و خریداران اعلام می‌شود.

صفایی بیان کرد: برای توزیع میوه‌های شب عید تعداد ۱۵۲ نقطه در استان کرمانشاه تعیین شده که از این تعداد ۷۳ غرفه برای توزیع مربوط به شهر کرمانشاه و مابقی در شهرستان‌های استان کرمانشاه واقع شده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم‌گیرهایی که در جلسه‌ای با استانداری انجام گرفت مقرر شد که درصدی از این میوه‌های ذخیره شده برای شب عید از طریق سامانه بازرگام به مردم عرضه و توزیع شود.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا