شهرستان ها

تغییر درنظام پذیرش دانشجو و معلمان از اقدامات رییس جمهور شهید بود

قم- رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تغییر در نظام پذیرش دانشجو و معلمان را از اقدامات موثر رییس جمهور شهید برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الماسی عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از فرهنگیان شاغل در معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قم گفت: یکی از اقدامات رییس جمهور شهید، ایجاد تغییرات در نظام پذیرش دانشجو و در راستای حذف مافیای کنکور بوده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: فشارهای زیادی در این زمینه وارد شد، اما این اقدامات با محوریت بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان صورت گرفت.

وی افزود: تغییر نظام پذیرش معلمان با به کارگیری دستورالعمل های جذب و سنجش توانمندی افراد در راستای ارتقا کیفیت آموزش و پرورش از دیگر اقدامات رییس جمهور شهید بود.

الماسی با بیان اینکه آیت الله رییسی در جهت اعمال اصلاحات هیچگاه دریغ نمی کرد افزود: رییس جمهور شهید آنچه را که برای مردم مورد فایده بوده را با شجاعت دنبال می‌کرد و همین امر سبب شد تا امروز در بین ملت ایران جایگاه ویژه ای داشته باشد.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، شهید رییسی را نمونه بارزی از تلاش جهادی برشمرد و گفت: آیت الله رییسی در بخش های مختلف به خصوص در آموزش و پرورش با وجود آنکه مشکلات مالی زیادی وجود داشت در جهت رفع دغدغه ها و کاهش رنج مردم بی توجه به حواشی کار خود را پیش می برد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا